Smatramo kako je održivo i odgovorno upravljanje našim poslovanjem važno, ne samo iz profesionalnih razloga - to je naše osobno uvjerenje.
Kao predvodnik u društvenoj odgovornosti, prva smo komunikacijska savjetnička kuća koja je počela izvještavati o održivosti, još 2007. godine. Naše novije izvještaje prelistajte klikom na PDF ikonu na slici.
Analiza percepcije poslodavca
Privucite i zadržite talente kroz jasnu sliku gdje ste sada i što poduzeti da postanete privlačan poslodavac.
Što je analiza percepcije poslodavca i zašto je bitna?
Analiza percepcije poslodavca ključna je za donošenje pravovremenih i ispravnih odluka i smjernica. Kroz nju ćete saznati što zaposlenici misle o vama te kako tu percepciju pretvoriti u vašu korist. Iz ovog koraka stvaraju se temelji za daljnju razradu Employer Brand strategije, dok on sam za sebe postoji kao dobar izvor informacija, kao što su: kako vas ljudi vide, kako konkurirate među ostalim kompanijama, koji bi vas trendovi mogli izazvati na promjenu, koje su to vaše najjače snage i slabosti i brojne druge.
Analiza percepcije poslodavca omogućit će vam:
-
lakše donošenje HR odluka
-
poboljšanje radnog okruženja = manja fluktuacija zaposlenika
-
dublje razumijevanje vlastitih snaga i slabosti
-
bolje razumijevanje potreba zaposlenika = zadovoljniji zaposlenici
-
brže reagiranje na promjene tržišta rada
Koraci analize percepcije poslodavca
#1 Pogled zaposlenika (trenutno stanje)
Kroz interna istraživanja, fokus grupe i online ankete saznat ćemo što razne skupine zaposlenika misle o vašem brandu, koje to snage imate, a koje slabosti čine prostor za napredak. Proučit ćemo vaše kanale komunikacije, društvene mreže i digitalne platforme.
#2 Analiza trendova i konkurencije
Istražujemo trendove unutar vaše branše, ali i one koje mogu imati direktan ili indirektan utjecaj na vaše poslovanja, a posljedično i percepciju branda.
U ovom koraku sagledavamo i kako to sve radi vaša konkurencija.
#3 Zaključci i smjernice
Nakon prikupljenih i analiziranih informacija, dajemo vam pregled svih zaključaka i prijedlog daljnjih aktivnosti.