top of page

Analiza percepcije poslodavca

Privucite i zadržite talente kroz jasnu sliku gdje ste sada i što poduzeti da postanete privlačan poslodavac.

Untitled design (3).png

Što je analiza percepcije poslodavca i zašto je bitna?

hauska i partner

Analiza percepcije poslodavca ključna je za donošenje pravovremenih i ispravnih odluka i smjernica. Kroz nju ćete saznati što zaposlenici misle o vama te kako tu percepciju pretvoriti u vašu korist. Iz ovog koraka stvaraju se temelji za daljnju razradu Employer Brand strategije, dok on sam za sebe postoji kao dobar izvor informacija, kao što su: kako vas ljudi vide, kako konkurirate među ostalim kompanijama, koji bi vas trendovi mogli izazvati na promjenu, koje su to vaše najjače snage i slabosti i brojne druge. 

Analiza percepcije poslodavca omogućit će vam:

  • lakše donošenje HR odluka 

  • poboljšanje radnog okruženja = manja fluktuacija zaposlenika 

  • dublje razumijevanje vlastitih snaga i slabosti

  • bolje razumijevanje potreba zaposlenika = zadovoljniji zaposlenici 

  • brže reagiranje na promjene tržišta rada 

redd-f-5U_28ojjgms-unsplash.jpg

Koraci analize percepcije poslodavca

#1 Pogled zaposlenika (trenutno stanje)  

Kroz interna istraživanja, fokus grupe i online ankete saznat ćemo što razne skupine zaposlenika misle o vašem brandu, koje to snage imate, a koje slabosti čine prostor za napredak. Proučit ćemo vaše kanale komunikacije, društvene mreže i digitalne platforme. 

#2 Analiza trendova i konkurencije

Istražujemo trendove unutar vaše branše, ali i one koje mogu imati direktan ili indirektan utjecaj na vaše poslovanja, a posljedično i percepciju branda. 

U ovom koraku sagledavamo i kako to sve radi vaša konkurencija. 

#3 Zaključci i smjernice 

Nakon prikupljenih i analiziranih informacija, dajemo vam pregled svih zaključaka i prijedlog daljnjih aktivnosti. 

Untitled design (4).png

Javite nam se i krenimo zajedno u istraživanje!

razvoj@hauska.com

sanja.petek@hauska.com

bottom of page