Usluge
Kriza donosi nove izazove poslovanju i upravljanju odnosima s dionicima. Tu smo da vam pomognemo uspostaviti nove obrasce komunikacije, oblikovati odnose i učinkovitije upravljati djelovanjem u promijenjenim okolnostima.

Organizacijski odnosi i interna komunikacija
Kreiranje internog kriznog tima i upravljanje komunikacijom
Planovi prilagođeni trenutnoj situaciji i naravi organizacije
Komunikacija loših vijesti
Priprema ključnih osoba, verbalna i neverbalna komunikacija, proces i tajming
Brzi interni audit
Ispitivanje zadovoljstva vođenjem interne komunikacije u krizi i planovi prilagodbe
Korištenje digitalnih alata za učinkovitu komunikaciju
Savjeti i zakonitosti alata, savjetovanje u odabiru najboljih alata za svaki tim, savjeti kako steći naviku i iskoristiti sve mogućnosti alata
Vidljivi menadžment
Važnost vidljivosti direktora i Uprave u krizi, alati i pristupi koje mogu koristiti
Proces informiranja u složenim sustavima
Oblikovanje procesa u suradnji s internim timovima, set alata, preporuke
Middle manager toolkit
Komunikacijske vještine i važnost komunikacije za srednji menadžment (edukacija, set alata, procesi – pravovremeni pristup informacijama, brifiranje)
Poslovna rutina za online timove
Održavanje timske suradnje u udaljenom radu – za voditelje timova ili projektne menadžere
Usvajanje znanja i sposobnosti za nošenje s pritiscima
Savjeti za podnošenje svakodnevnih pritisaka i nošenje s promjenama, bolje sagledavanje šire slike izvan uskog područja neposredne stručnosti, jačanje osobne i timske otpornosti
Ad-hoc savjetovanje
Zakažite video call i porazgovarajte s našim stručnjacima za pojedina komunikacijska područja
Upravljanje vanjskom komunikacijom
Odnosi s vanjskim dionicima
Analiza postojeće krizne komunikacije prema dionicima, procjena rizika i postavljanje mape ključnih dionika
Upravljanje kriznom komunikacijom
Oblikovanje poruka i tona komunikacije, odabir taktika, aktivnosti i kanala, analiza dosadašnjih aktivnosti i kanala, uspostavljanje kriznog komunikacijskog plana i procesa prema skupinama dionika
Postkrizni komunikacijski plan
Izrada strateškog plana komunikacija za nastavak poslovanja i osnaživanje odnosa s dionicima, upravljanje reputacijom i brendom poslodavca
Suradnja na prepoznavanju novih prilika
Podrška u oblikovanju suradnje s dionicima u razvoju novih proizvoda i usluga
Usluge press deska
Postavljanje i vođenje press centra, ažuriranje vijesti na web stranici, dopuna ključnih dokumenta, oblikovanje vijesti i priopćenja, reaktivna i proaktivna komunikacija s medijima
Ad-hoc savjetovanje
Zakažite video call i porazgovarajte s našim stručnjacima za pojedina komunikacijska područja
Održivost u vremenima krize
Zbog krize trebate restrukturirati pojedine odjele? Imate povećanu potražnju korisnika? Smanjen vam je opseg poslova? Savjetujemo vas kako uključiti dionike u promišljanje "novog normalnog" i donositi odgovorne odluke prema svim dionicima.
Ad-hoc savjetovanje
Zakažite video call i porazgovarajte s našim stručnjacima za područje kompanijske odgovornosti i održivosti.
Odgovornost i održivost
Odnosi s dionicima
Odgovaramo na suvremene izazove uključivanjem dionika kao vlasnika resursa te osnaživanjem organizacija u stvaranju vlastitih vrijednosnih mreža.
Upravljanje održivošću
Kao lideri u uvođenju procesa održivosti u organizacije, klijente savjetujemo u ojačavanju njihove održivosti, njenom ugrađivanju u organizacijske procese te pripremi izvještaja o održivosti, odnosno nefinancijskih izvještaja.
Upravljanje problemima i pitanjima
Primjenjujemo kreativne metode identifikacije ključnih pitanja i uspostavljamo procese koji omogućuju upravljanje očekivanjima dionika i oblikovanje društvenih, ekonomskih ili političkih trendova.
Treninzi i radionice
Kako bismo zajednički razvili strategije i rješenja ili pomogli u prenošenju znanja, nudimo standardne i prilagođene radionice i treninge.