Smatramo kako je održivo i odgovorno upravljanje našim poslovanjem važno, ne samo iz profesionalnih razloga - to je naše osobno uvjerenje.
Kao predvodnik u društvenoj odgovornosti, prva smo komunikacijska savjetnička kuća koja je počela izvještavati o održivosti, još 2007. godine. Naše novije izvještaje prelistajte klikom na PDF ikonu na slici.
Interna komunikacija 2.0.
Kako razviti vašeg najjačeg timskog igrača
Radionica 15.5.2024.
Što je interna komunikacija i zašto je bitna?
Danas je, više nego ikada prije, izazovno pridobiti pažnju, potaknuti dijalog i angažman zaposlenika. U moru informacija i raznih digitalnih alata, i oni najiskusniji u ovom području mogu imati upitnik iznad glave.
Interna komunikacija je puno više od pisanja tekstova i pričanja priča, a njena važnost leži u puno uloga koje ima - spaja raznolike teme u širu sliku, koju onda pažljivo planiranim aktivnostima približava zaposlenicima, što direktno utječe na povećanje njihovog angažmana i potiče ono najbitnije – dijalog.
Naučit ćete kako razvoj tehnologije utječe na današnju komunikaciju, prepoznati tko vam je publika, koje kanale komunikacije preferiraju te koji su to posljednji trendovi koji dominiraju ovim dinamičnim poslom. Brojni su izazovi pred komunikatorima, a mi ćemo vam pomoći da kroz njih prođete naoružanim suvremenim i kreativnim rješenjima!
Proći ćemo kroz ključna pitanja:
-
Što je interna komunikacija?
-
Zašto su bitne i koja je njihova uloga?
-
Kako izgraditi komunikacijsku arhitekturu?
-
Kako napraviti mjesečni i godišnji komunikacijski plan?
-
Kako definirati persone unutar kompanije i znati kome se obraćamo?
-
Kako pratiti uspješnost rada internih komunikacija?
-
Koja je uloga internih komunikacija u promjenama?
Teme radionice
#1 Što je interna komunikacija?
Definiranje svih uloga interne komunikacije
Analiza utjecaja na kulturu kompanije i angažman zaposlenika
Uloga komunikacija u uvođenju promjena
#2 Kome se
obraćamo?
Definiranje „publike”
Kreiranje personalizirane komunikacije
Važnost storytelling
Analiza informacijskog „flowa”
Definiranje potrebnih alata i kanala komunikacije
Tehnologija u komunikacijama
#3 Kako kreirati plan i pratiti uspjeh?
Kreiranje komunikacijskog plana
Definiranje uloga u realizaciji plana
Praćenje uspješnosti/metrika
Definiranje potencijalnih „painpointova” u komunikaciji
Kome je radionica namijenjena?
Program je osmišljen za stručnjake u komunikacijama i sve druge koji se bave (ili se planiraju baviti) internom komunikacijom.
Lokacija
Wespa spaces, Zavrtnica
Datum
15.5.2024., 9:00-16:00
Kotizacija
Early bird cijena: €400 + pdv (za prijave do 2.5.2024)
Redovna cijena: €450 + pdv
Jednodnevna radionica, uključen ručak i osvježenje
+ 2h dodatnih individualnih konzultacija
(do 3 mjeseca nakon radionice)
Prijave putem maila:
zagreb@hauska.com
O nama
Predavačice: Sanja Petek Mujačić i Anja Filipović
Iza nas je dugogodišnje iskustvo u kreiranju internih i eksternih komunikacija brojnih klijenata raznih industrija.
Našim savjetima lakše plove kroz promjene, krizne situacije i one svakodnevne komunikacijske izazove, a njihova povratna informacija nam pokazuje da smo na dobrom putu!